tisdag, februari 08, 2011

jag kom på att jag hade en kamera nr 2.

Mellan väderna i tvättstugan i Söndags hann jag med en hel del faktiskt. Ett kort besök hos mor&far, baka bröd, muffins och göra hemmagjord pizza för middagen! Därefter kollade jag självklart på Solsidan, sedan hade vi även tänkt att se Wallander, men det fick A göra ensam, jag slockande på 3 röda.!

Igår var det som vanligt jobb, och sedan en sväng in till Katrineholm för att köpa några tofflor att ha på jobbet, och även en fika och tvtittande hemma hos svärfar m. sambo! Slocknade lika fort även den kvällen, ungefär på dörrmattan. . .

Idag har det med varit jobb på schemat, därefter en sväng till mor&far, gjorde dom sällskap vid middagsbordet, men endast som sällskap denna gången! Åkte senare hem, för att börja med middagen så den var klar när A kom från träningen! :) Därefter blev det en sväng till Willys, och nu sitter jag här hemma och njuter! Känns som om jag inte suttit på år och dar haha! Hade först tänkt ta mig ett bad ihop med min minsting under kvällen, (fick schampo för/till henne idag av mami) men nu blir det inte så, känner att jag behöver komma i säng rätt tidigt, så det blir mys i sängen istället med hela min underbara familj!

Imorgon; jobb och under kvällen firande av Albins plastfar som fyller år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar