onsdag, februari 23, 2011

Lite bilder..

Traderavinst. . (bordstabletterna alltså)
Lite inköp från båten. .
Hur gott är inte Marianne..
Äntligen har jag dessa likörglas, har länge velat haft sådanna. Mycket fina och lite roliga :) Fick med 6 st glas vid köp av en Dooleys. :)
En inte så kul incident som hände när vi kom hem.
Albin, vars favoritgodis är nappar hade köpt sådanna på båten, och öppnat påsen! Den hade vi sedan lagt i en större taxfree påse. Som jag dumpade på golvet när vi kom hem. Jag och Albin hoppade i duschen, och när vi duschat klart skulle Albin ta sina nappar och krypa upp i soffan. Som då är slut. Albin börjar leta i den större påsen men hittar dom inte där heller. Vi förstår att vår Li har tryckt i sig ett säkert 30tal nappar medans vi duschat. Jag lyfter upp henne, och hennes mage är stenhår, och dubbelt så stor än vanligt. Hon vankar runt och kan inte ligga still, gnäller och har sig. Efter en timme har jag säkert torkat upp 7-8 spyor, som har luktat underbart gott haha, nappar! Dock är det bara vätska som kommit upp. Men några spyor senare kommer några av napparna också upp. . .

1 kommentar:

  1. Nemen stackars bebisen.. Godisråtta :) Finfina saker du fått med dig hem! Hoppas ni hade det braaa <3

    SvaraRadera