onsdag, februari 23, 2011

solig dag.

Ingen uppdatering på några dagar..
I Lördags åkte vi på kryssning med familj & släkt till mig, det var jätte kul och trevligt. Jag hörde att mamma pratade med Anders om en kryssning över midsommar också, så det var inte bara jag som tyckte det var kul. Det blev mycket dans, svett och tårar (nej inga tårar, som tur var), god mat, god dricka, goda inköp från taxfree hem till barskåpet.
Jag var så fruktansärt trött på bussen hem, och väl hemma hann jag lagom se klart Solsidan innan jag slog ihop som ett korthus.

Och under dessa vanliga veckodagar som gått har jag inte gjort mycket, det vanliga bara! ;D Kommer ett inlägg med endast bilder senare! Dock inga alls från kryssnigen, då jag aldrig tänkte på att ta några kort, det var gasen i botten hela tiden ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar