fredag, februari 25, 2011

f r e d a g.

Igår åkte jag hem till syster. Vi slappade i soffan, var ute med Li och tog kort, (dock med hennes kamera, så bilderna kommer inte publiceras här), bakade chokladmuffins och hade det allmänt mysigt. Strax efter 16 kom resterande delen av familjen hem. Det bjöds på pizza i huset, så jag tog bilen ned och hämtade hem den stora beställningen. Efter maten tror jag vi alla hamnade i matkoma, vi låg i soffan som döda fiskar och kollade på tvprogram efter tvprogram. Dock inte min mor, som hade affären öppen, och pysslade där nere. Vid kl 21 kom min A dit, och vi tog vårt och åkte hem! Somnade rätt fort.

Idag är det en jobbsökardag! : ) Har redan hunnit med att ringa ett samtal, men chefen var just då upptagen så skulle ringa om en kvart igen! Får se hur det går. Även fast jag trivs jätta bra på dagiset i Sköldinge så skulle det kännas bäst med någon provanställning en längre tid, eller fast såklart.! : ) Önska mig lycka till!

Ska strax upp på byn och söka lite till ; ) Och även inhandla hundmat, kattsand, frimärken och lite till kyl & frys.!

Ikväll är det middag hemma hos mor&far!

Ha en underbar fredag alla ni där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar