onsdag, februari 02, 2011

kistor ♥

Nyss kommit ur från en varm dusch. . Har nämligen varit på helkroppsmassage under kvällen, så en dusch var mer än nödvändigt efter all olja!
Annars då, ja jag har jobbat och även hunnit med att hälsa på mor & far! Haft en teamträff och som sagt massagen!

idag är jag glad, för jag har gjort ett otroligt kap ;) Jag och kistor, ja jag bara älskar dom!! På fredag hämtar jag hem denna goding, som ska rustas upp en aning, och attans så fin den kommer bli när jag är klar med den! Otroligt bra pris, billigt är braaa!
På fredag ska jag även ta 2 av mina prinsessor till veterinären! Håller tummarna för att allt går som det ska! :)

Nu, göra matlåda till morgondagen!

1 kommentar:

  1. Hallå snygging! Var ett tag sen vi hördes. Vilken härlig kista! Ska du slipa ner och måla om till vit? Det hade jag lätt gjort! :D Pusspuss!

    SvaraRadera