onsdag, februari 23, 2011

promenad.

Julia skrev och frågade om vi skulle ta en promenad med hundarna. Självklart tackade jag ja till förslaget, både jag och Li behövde en promenad. Blev dock ingen lång sådan eftersom de små fryser så lätt! Hade med mig kameran också för att ta lite fina bilder, vilket var lättare sagt än gjort. Dom rör sig rätt mycket när dom umgås, jämfört med mig och Julia som avslutade promenaden med lite mariannegodis och sittandes i soffan hemma hos mig och pratade igen allt som behövdes pratas igen! ;D
Tokarna. . När båda var på marken gick det inte att ta bra kort.

När Lilly var uppe i mattes famn var det betydligt lättare att ta kort.
(Undra om hon vet hur fin hon är, hon ser lite stöddig ut) :)

Avslutar med en bild då Li ber om att få ned Lilly på marken igen, då hon sitter i Julias famn :)

Nu sover Li som en stock här i soffan, det är jobbigt att leka!
Och jag ska passa på att göra middag, så den kanske är klar när A kommer från jobb och gym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar