onsdag, juli 10, 2013

trötta killar och hallonmuffins.

Idag har jag och Måns haft besök av fina Anna.. Vi satt vid köksbordet och drack flera koppar te och pratade om livet, och vad som hänt sedan sist vi sågs. Hon gosade såklart med Måns också, och blev precis som alla andra sugen på en egen.. ;-)

När hon lämnade oss, runt lunchtid vek och hängde jag tvätt.. Sedan myste jag och lilleman ned oss i soffan.. Vädret har ju varit allt annat än fint idag, inte mig emot egentligen. Lite regn då och då är skönt, slippa ha dåligt samvete för att man är inne ;-)

Albin kom hem från jobbet strax efter klockan tre. Somnade sedan i soffan.. Då gick jag och Måns och duschade. Efter det somnade även Måns.. 

Själv uppe började jag fixa middag. Albin vaknade, vi åt, han gick och tränade, jag började baka hallonmuffins. 
Muffinsarna är klara, Albin är fortfarande hemifrån och jag har lagt mig i sängen bredvid min älskade son och lyssnar på när han snusar och snarkar så sött! <3

1 kommentar: