onsdag, juli 17, 2013

Helgen.

Helgen har varit lugn, som våra helger för det mesta är, och det är så skönt!
I fredags efter jobbet åkte Albin till garaget och jag var hos mamma och pappa från tidigare på dagen till kvällen. 
När han var klar i garaget hämtade han upp oss och så åkte vi till Albins bror och hans tjej och grillade korv och marshmallows. 
I Lördags jobbade Albin på morgonen, jag och Måns tog det lugnt, badade tillsammans i det stora badkaret och hade det bra. 
När Albin kom hem ifrån jobbet vilade både pappa och son lite middag. Jag passade på att plocka med lite och gjorde mig i ordning.
När killarna vaknade åkte vi till min mor och far, fikade och lämnade lisan där, sedan åkte jag, Albin och Måns vidare in till Eskilstuna. Där blev det shopping! Bara saker till mamman och pappan, ingenting till Måns, och det är väl första gången det händer. :-)
Kom där ifrån med ett par träningsshorts, (sköna att gå i nu när solen steker, istället för långa träningsbyxor), och så kan man ju samtidigt få lite färg på de isbjörnsvita benen.. ;-) Även en vattenflaska och en amningsbh, (den senaste jag köpte älskar jag så mycket så den används hela tiden, så jag köpte en likadan fast i svart nu..)

Albin kom hem med två par shorts och tre par skor, ett par tygskor, ett par lite grövre och ett par flippisar! 
Vi hade en så mysig dag ihop!
När vi kom tillbaka hem till min mor och far bjöd de på middag, ute på altanen i värmen..
Världens godaste hembakade pizza, så underbart god verkligen! namnam!!

I söndags städade vi lite här hemma och på kvällen åkte vi över till Albins bror och tjej för att kolla på hennes nya häst som de hämtade hem i lördags, Albin lekte även lite i grävmaskinen, efter det gick vi en promenad och avslutade sedan kvällen med varma mackor innan vi åkte hem till oss.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar