fredag, juli 19, 2013

En förälskelse till ett par skor.

Idag när vi vaknade skrev jag direkt ett sms till min syster och frågade om hon ville göra mig och Måns sällskap in till Eskilstuna.. 
Som jag förstod fick vi vänta på svar, hon är inte den som tar vara på morgonen och vaknar tidigt precis.. 
Efter dryga två timmar fick vi svar, att hon ville med.. 
Så jag och Måns åkte och plockade upp henne och så var vi påväg.
Först stannade vi inne i stan och köpte lite mer saker som jag behöver till att göra dopkorten klara. Och även två påsar med underbart te från Indiska..
Sedan åkte vi vidare ut till Tunapark. 
Där köpte Alexandra en keps och jag köpte Måns första dopgåva, som ska bli från mig och Albin såklart.. Ska hitta en grej till, men det hinns med längre fram.
Lämnade även tillbaka ett par skor, och fick med mig ett par nya hem istället, och i'm in löööööv!! 
Nu längtar jag ännu lite mer tills första utekvällen ihop med en eller flera vänner.. Så snygg jag kommer att vara i dessa godingar ;-) 
Men deras oskuld tas nog på Måns dop. <3

Trevlig helg till er alla.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar