fredag, juli 05, 2013

Torsdag.

Igår startade jag, Måns och Li dagen med en rask promenad på 4 km. Gick en omväg hem till mamma/mormor. 
Vi älskar att hon är hemma och har semester så vi kan umgås så mycket med henne <3
Hon satt i fotöljen och läste när vi kom. Måns sov fortfarande när vi kom in. Och jag förstod att vi skulle hitta henne med en bok i fotöljen när vi kom, så jag hade tagit med en egen att läsa. Så i någon timme satt vi och läste varsin bok medan Måns och Li vilade middag.
När vi sedan skulle hem till oss igen så promenerade mamma med oss upp på byn. Hon skulle köpa en ny bok för att hon läst ut den hon hade.. 
Väl hemma sov Måns igen, han älskar verkligen att sova i vagnen.. 
Jag började med maten, grillade hamburgare och satte in potatisen i ugnen. Precis när middagen var klar kom Albin hem från jobbet.. 
Kvällen var lugn, kikade på Sommar med (min favorit)Ernst.. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar