torsdag, juli 11, 2013

Solig torsdag.

Morgonen började mindre roligt idag. Måns var hysterisk och jätteledsen så fort han inte fick vara i min famn. Direkt när jag la ifrån mig honom blev han galen och gallskrek. Så jag fick inte mycket gjort.. Så svårt att göra saker och ting med honom i famnen.. 
Men mamma kom förbi och knackade på dörren som räddaren i nöden.. Och medan hon höll i honom, bytte blöja och klädde honom hann jag klä på mig, borsta tänderna, och raka benen, skönt! När vi kände oss klara gick vi ut på en lååångpromenad. Så skönt och välbehövligt. Solen sken och Måns somnade gott i vagnen och sov hela rundan. 
Vi hann även in på djuraffären och in i byns lilla inredningsbutik. En mysig förmiddag. 

Jag gick sedan med hem till mor, där åt jag, mamma och pappa lite sen lunch.
Och när Albin slutade jobbet kom han förbi och så gick vi tillsammans hem..

Nu är vi hemma och funderar på att åka in till stan och kolla på shorts och skor till Albin. Vi får se om det blir så, jag känner mig lite trött efter promenaden och solen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar