lördag, juli 20, 2013

Kläder till lilla mannen..

Fredagkvällen har vi tillbringat hemma.. Familjemys i soffan och popcornskålen på bordet! 
Nu har vi alla landat i våra sängar.. Både jag och Albin ligger vakna. Han med sin lur och jag med min, sociala paret ;-)
Jag surfar runt på alla möjliga klädsidor som hm, lindex och kappahl och kikar på kläder till Måns..
Det finns alltid något som man faller för och vill ha.. Jag måste verkligen lägga band på mig själv vad det gäller shopping till lilla mannen.. Verkligen noga sålla ut och bara köpa det man allra helst och verkligen vill ha.. Helst ska han ju behöva det också! 
Så nu har jag sparat bilder på favoriterna i telefonen, så får vi se om något inhandlas.. Känner jag mig själv rätt blir det så..
Jag har hittat en gullig jacka till i höst, en jumpsuit, en brunrandig body, en pyjamas och ett bar übersöta mockasiner.. 

Nu ska jag försöka sova.. Imorgon blir det grill i svärfars och BM's stuga ihop med Albin (såklart) och hans två syskon med respektive.. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar