torsdag, juli 04, 2013

Gårdagen.

Jag, Måns och lisan åkte hem till min mamma och syster på morgonen/förmiddagen.. 
Vi var där hemma i några timmar innan vi bestämde oss för att åka och fika ute vid Ekenäs, kvarnen. Ett klart favoritställe.
Efter fikan gick vi en promenad i den fina miljön där ute innan vi tog bilen hem igen.

Middagen bjöd mamma på. Bakpotatis och till det lite olika röror och en underbart god sallad.

Efter det åkte Albin till garaget och även till Ica och handlade, men vi andra var kvar. På kvällen kom även min farfar över. Han fick då se och träffa Måns för andra gången :-) 

När vi sedan kom hem sov Måns som en stock. Och för en gång skull var både jag och Albin pigga. Så vi hade lite egentid för ovanlighetens skull. Jag fixade jordgubbar och Coop-cider, som fick avsluta den fina dagen.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar