måndag, april 30, 2012

Valborg.

Det blev en utgång i Lördags ihop med Amanda, det visade sig även att Albin och killarna valde krogen efter att dom grillat, dock inte samma som oss.. Vid halv tre - tre var jag hemma hos Amanda och Rasmus, dom stod för efterfesten..Dit kom även Albin, och vi var hemma klockan fyra..
Morgonen därpå, (i söndags) blev lite seg, men efter frukost och dusch var vi som vanligt igen..Under söndagen hann vi besöka alla våra päron.. En förmiddagsfika ute på landet hos svärmor, sedan ett besök hemma hos min mor och far, och på kvällen åkte vi till Katrineholm, träffade svärfar och BM..

Och idag är det Valborg.
Vi har inga planer för kvällen, ingenting planerat.. När Albin kommer hem, vid sextontrettio, får vi enas om något att göra.. Jag har dock ingen idé alls, så vi får se vad han har att komma med. :) Jag har ingen panik över det heller, jag skulle kunna vara hemma, äta gott och slappa i soffan.. Pensionärvarning it is. Men det rör mig inte i ryggen det heller.. höhöhö...

Under morgonen och dagen har jag inte gjort många knop, ett besök på vårdcentralen imorse, efter det en sväng hem till mor och far, och nu är jag hemma..

Usch vilket ointressant inlägg, men det bjuder jag på..
Trevlig valborg..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar