måndag, april 02, 2012

helgens bravader.

Fredag- party för och hos Astrid som fyllde 22 år.

I lördags var det som sagt Oriflame-insperationsdag. Det var trevligt. Sedan blev vi kvar i Katrineholm hos svärfar och BM. Dom bjöd på väldigt god mat, vi kollade på tv och jag fixade till mina fötter med bad, scrub, smörj och lack.

Vid 00, när vi kom hem därifrån. Kom några grabbar upp till oss, dom skulle köpa en av Albins bilar, det gick fort. Och efter det skallade vi kudden.

Igår (söndag) tog vi en lång sovmorgon. Två kompisar till Albin tittade över på en förmiddagsfika, trevligt! Sedan åkte vi förbi Albins bror i Mellösa. Efter det styrde vi bilen mot mina päron och där var vi hela kvällen. Där blev vi bjudna på middag. Och jag slumrade i soffan medans resterande familjemedlemmar kollade hockey.

På kvällen när vi kom hem tog vi ett varmt bad, la ansiktsmask på varandra och bara chillade. u n d e r b a r t.

Under helgen har jag även lyckats dra på mig en förjävlig förkylning. Undra om det äns hann gå 3 veckor mellan dessa dunderförkylningar. Snoken rinner och jag har sår under näsan av allt rivande papper.
Och när jag imorse tog en promenad till jobbet för att lämna Oriflame som hade kommit var jag totalt slut efter den korta promenaden, it suuucks.

Hoppas jag blir frisk kvickt. Och att ni där ute har en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar