måndag, april 02, 2012

fortfarande lika förkyld.

Idag har jag bara varit hemma. Förkylningen känns inte det minsta bättre för det.

Jag har hunnit med en del sysslor här hemma.. Jag har tvättat 3 maskiner tvätt, hängt det, städat badrummet och toaletten, skrubbat badkaret, lagat middag, bakat en silviakaka och haft fina Natalie över på kvällsfika.
Nu har jag hamnat i soffan.

Jobbet ringde idag, och jag ville inte säga nej till jobb. Så imorgon och på onsdag jobbar jag 12.00-17.30. Jag lär vara totalt slut efter jobbet eftersom att jag har denna förbannade förkylning. Så jag hoppas att det blir en lugn arbetsdag imorgon och på onsdag. Det räckte ju med en promenad idag för att
jag skulle bli helt slut. Så vi får väl se hur det går...

Godkväll.

(dagens middag, som även lisen fick ta del av, iallafall köttet.. mummms.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar