lördag, april 21, 2012

fina middagsgäster.

Igår var en slapp dag, precis som jag skrev. Till klockan 16 låg jag och Amanda + vovvarna i varsin soffa och kollade på tv. Strax efter klockan fyra drog vi oss till mor och far.. Dom bjöd på middag, tacoooos.


Och idag ska jag och Albin bjuda dom på middag, vilket såklart ska bli mycket trevligt. Efterrätten är redan klar, och står och gottar sig. Brödet jäser nu, det ska bli baguetter. Själva middagen avslöjar jag inte ännu, (utifall mamma skulle hinna kika in här, innan hon kommer till oss). 


Men jag bjuder på lite bilder senare.


Tidigare idag var jag, Amanda och vovvarna ute och gick, Lidarundan. Såå skönt, hurtiga vi. 
Det resulterade i att Lisen nu ligger och sover i soffan ihop med husse, som med är trött efter att ha hjälp mor sin att flytta under morgonen och förmiddagen. 


Trevlig kväll alla ni.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar