tisdag, april 24, 2012

en härlig tisdag.

Promenad idag igen, i det härliga vädret. Denna gång blev det "bara" runt slottet. När vi kom hem därifrån bestämde vi oss för att åka till Mellösa fotbollsplan för att släppa hundarna fritt. Det uppskattades från deras sida tror jag, lite bus och massa träning. Och flickorna är så duktiga så! Med köttbullar går allt, hihi!
Jag tog med mig filt, bullar och saft till mig och Amanda, vovvarna fick hundgodis, köttbullar och skinka, sikken lyx lunch. :)

Efter det, när det kom några få regndroppar och solen gick i moln en lite längre stund packade vi ihop oss. Och hamnade istället på en roadtrip på en längre grusväg, drömde oss bort om fina gamla hus osv. Superhärlig dag!

Nu är vi hemma, jag och lisen hemma hos oss, och Amanda och Elsa hemma hos dom. Lisen har slocknat i soffan. Jag sitter med datorn i knät och ska faktiskt klicka hem en underbar klänning som jag hittat. En riktig sommarklänning! Jag är förälskad i den!
Efter det ska jag äta lite paj och sallad. Sedan börjar jag jobba klockan 16.

Trevlig eftermiddag och kväll mina vänner.

Bilder på Lisen (från fotbollsplan), och den fina grönskan på busken utanför oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar