tisdag, april 10, 2012

en regnig dag..

Vilket jag tycker är rätt mysigt, dock är det ju inte alls trevligt eller mysigt när det regnar flera dagar i rad, vilket det verkar som om det ska göra - en vecka.
Visst vill jag med att solen och sommarvärmen ska komma, men som sagt är en och annan regndag mysig ibland.
Jag ska städa nu, även fast det knappt finns något att städa. Men alltid hittar man något! Spela Melissa Horn och pula här hemma är dagens göra! Även tända ljus, vilket är hög mysfaktor när regndroppar slår på fönsterbläcket utanför. Till middag ska jag göra hemmagjorda köttbullar, potatis och brunsås - mycket underskattat rätt enligt mig.

Jag känner mig lite seg idag.. Jag och Amanda umgicks hemma hos henne till klockan halv elva igår. Och när jag sedan kom hem kom Julia över, klockan elva. Och vi pratade och tjattrade längre än tänkt, hon åkte hem klockan 05.00. Då gick jag och la mig, och en timme senare ringde Albins klocka, då skulle han till jobbet. Jag och djuren sov dock vidare!

Ha en fin dag ni som kikar in här!

Regn hela veckan och fint ljus..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar