lördag, april 28, 2012

en härlig lördag.

Igår var Amanda över till mig, vi drack cider och lyssnade på gammal musik. Det var hur trevligt som helst!
Sedan kom Albin hem och vi somnade rätt sent eftersom att jag ville köra hem mamma, som var iväg och spelade poker med väninnorna. Jag vill inte att hon går över byn själv så sent. Så efter det somnade jag gott. :)

Imorse fixade jag frukost åt mina älsklingar. Efter det åkte jag och lisen över till mamma, som låg på soffan, haha! Det var tydligen inte bara pokerspelande igår, haha! Men efter en smörgås blev hon människa igen. Och vi bestämde oss för att åka till Katrineholm och fika. Besökte även Djurmagazinet och shoppade loss.

Nu sitter vi hemma hos mamma/mormor och ska strax äta. Grillad kyckling, potatisklyftor, bea och sallad, mums! Fina Albin är iväg på grabbkväll, dom skulle grilla och dricka öl. Så han ser vi inte förrän inatt. :)

Vad jag ska göra senare är oklart. Eventuellt utgång, men absolut ingenting bestämt. Annars blir det bara mys hos päronen..

frukostbordet och fika..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar