torsdag, april 19, 2012

igår,

Gårdagen gick i ett. Vi vaknade här hemma, av att mitt jobb ringde. Jag tackade ja till tiden och skulle då börja klockan tolv. Innan det ville jag hinna med en promenad. Så jag och Amanda gick runt Stenhammar med vovvarna. Det har vi börjar göra allt oftare nu, ska ut och gå där idag igen. Heja heja.

När vi kom tillbaka från promenaden kvart i tolv, packade jag ihop ett startpaket till en ny Oriflamma. Kul att folk vill bli förmånskunder, det är så roligt när vi växer. Väl på jobbet klockan tolv gick jag igenom grunderna med den nya förmånskunden (katalogen, beställningsblocket, välkomsterbjudandena) osv. Så snart är hon igång.
Jag slutade jobba klockan halv sex. När jag kom hem skickade jag in en Oriflamebetällning på 2426 kronor, vilket resulterade i att jag nu blev Exklusiv säljkonsulent, tjihoo. Nöjd över det tog jag ett bad, sedan kröp vi (jag och albin) upp i soffan och kollade på arga snickaren.
Därefter drog vi oss hem till päronen, för att hämta lisen som var där. Självklart hann vi med mycket skratt och lite skvaller, haha! :)) underbara familj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar