tisdag, mars 06, 2012

Nu ni, här ska det klagas.

Jag är fortfarande sjuk, och har varit det sedan i torsdags. Alldeles för länge tycker jag själv. Så nu börjar jag tycka synd om mig själv. Och hur osexigt är inte det?
På tal om osexig. Så känner jag mig nu. Äcklig och smutsig. Hela jag, usch. Även fast jag badat/duschat varje dag, rakat benen, scrubbat kroppen osv (som vanligt). Så försvinner inte känslan. Kan jag bara bli friiiisk, och bli snygg, fräsch och sexig som vanligt ;)! Igår frågade jag Albin hur han kunde vara ihop med äckliga och fula mig som ser ut som miljoner svåra år just nu, haha!
Jag får inte ett enda dugg gjort här hemma, och det grämer mig. Jag vill orka städa och plocka och så vidare..
Men fortfarande så är promenaden med Li KNAPPT vad jag orkar med. När vi gått en promenad (runt huset) behöver jag återhämta mig en halvtimme i soffan. Herregud!
Såhär mycket har jag nog aldrig klagat i bloggen. Men fy, jag blir så trött. Jag vill göra så mycket, jag vill vara ute i vårvädret, jag vill gå långa och raska promenader, jag vill baka, städa, plocka, fika med vänner, jobba, tvätta, hälsa på mamma osv. Jag vill att min vardag ska återgå till det normala. Buhuuuuu.
Kram från "tjejen som gjort slut på flest toarullar och hushållsrullar på kortast tid genom att torka sig om näsan. Så att hela partiet kring näsa och överläpp är sönderrivet."
Skjut mig, tack!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar