lördag, mars 31, 2012

5 dagar senare.

Nu har jag inte skrivit på några dagar. Under dessa dagar har lite av varje hunnits med, som vanligt lite tvätt, plock och städ i vårt hem. Men så har jag även jobbat, haft mor och far + syster över på fika, varit i Katrineholm med Anna och köpt världens absolut finaste klänningar, likadana men i olika färger, jag förstod redan på plats att dessa kommer bli välanvända, därför tog jag båda färgerna. En underbar sjal och plånbok fick med följa med hem. Bjuder eventuellt på bilder senare under dagen-helgen. Sedan har både jag och Albin deklarerat, och vi båda får tillbaka på skatten, underbart! Jag fick mest tillbaka, iiiiihihi.
Jag har också fikat på Orlog med fina tjejer, två gånger! Sedan har Astrid blivit 22år, och det firades igår. Med mat, fika och god dryck, kom hem vid 02.30. Vaknade med lite skallebank imorse men det har gått över nu, efter en god och nyttig frukost.
Nu ska jag iväg på nästa stohej... Vi höres...

Dagens frukost.. (ägg, havregrynsgröt och dryck)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar