onsdag, mars 21, 2012

blablaaa.

Idag är vi redan inne på Onsdag, dagarna går i en rasande fart.

I måndags var jag hemma mest hela dagen. Och på kvällen åkte jag till Katrineholm för katalogsträff. Trevligt som vanligt.
På kvällen gick jag över till Amanda för att hjälpa henne komma igång med Oriflame, så nu är hon inskriven. Det ska bli så kul att hjälpa henne komma igång med säljandet. Det börjar vi dock med i nästa katalog, för hon är borta hela denna katalog. Hon åkte nämligen till Thailand igår (tisdags). Och är borta i två hela veckor, jag och li kommer sakna henne och Elsa. Nåväl, en hejdåkram fick hon, sedan gav jag mig hemåt.
Igår, tisdags. Jobbade jag, lagade middag, tvättade och slappade i soffan.
Nu idag, har jag under morgonen hunnit med att äta frukost, gått en promenad och städat kattens toalett. :) Ska strax bege mig mot jobbet, och slutar sedan 17.30.

/m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar