torsdag, mars 01, 2012

En fin dag!

En alldeles underbar dag. Efter att jag bakat klart kom en vän över, vid namn Emma för att fixa mina bryn och fransar. Så nu är brynen plockade och fransarna färgade. Därefter kom Albin hem ifrån jobbet. Han gick ut med Lisen och jag gjorde middagen. Lax med pasta och dillsås, mumma! Vid klockan sju kom mamma, bror och syster m. kille över på fika! (älskade pappa är i Tyskland med jobbet). Jag fick en fin tulpanbukett av maaami, taaack!
När dom sedan åkte hem tog jag och lisen en kvällspromenix med Amanda och Elsa, dom följde sedan med upp på en kopp te och bullar.
Nu har jag precis landat i sängen, och ska sova nu.
Dagen har varit fin, dock känns det som om en förkylning är påväg att bryta ut. Har lite ont i halsen.. Vi får se hur/om det utvecklar sig..
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar