lördag, mars 10, 2012

melodifestivalen.

Nu ligger jag i soffan. Ögonlocken är tunga. Även fast jag tog sovmorgon imorse!
Igår var jag och drack vin hemma hos Angelica, med två andra flicks. Det var treeevligt, som vanligt!

Idag har Albin har varit i garaget från morgon till sen eftermiddag. Under den tiden har jag kollat tv, dammsugit, diskat, tvättat osv. Det blev hämtmat idag, kebabtallrik. Sedan lämnade vi Lisen hos mamma (hon sover där inatt). Jag har även lämnat ut Oriflamebeställningar till mina kunder. Alla blev så glada över sina beställda produkter, kuuul.
Klockan åtta bänkade jag mig framför tvn ihop med Amanda. Vi tog en varsin cider, åt godis och popcorn och röstade på vår gemensamma favorit Loreen, som vann!!! :-)
Medans vi satt i vardagsrummet satt Albin och hand tre grabbkompisar i köket och drack kaffe och snackade skit. En lugn kväll för oss båda alltså. Superskönt. Jag ska strax krypa ned i sängen (även fast en kompis till Albin är kvar).

Godkväll, och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar