söndag, februari 19, 2012

söndag.

Tjejerna vann igår. Efter matchen följde jag med mor och far hem, där jag och lisen var hela dagen. Medans husse var i garaget, som vanligt. När klockan slog åtta fick vi besök hem till vår flyttkaos-ostädade-lägenhet. Vi drack vin, skrattade, pratade och gosade med våra små fina fyrbenta. (Denna gång var även våra män med oss), självklart var det supertrevligt. Vännerna drog sig hem omkring strax efter ett.
Jag vaknade med huvudvärk imorse (det var nog vinpimplandet igår som satte sitt spår). Dagen började som vanligt med promenad och frukost. Efter det har jag tvättat, för idag har vi tvättstugan. Det känns inte alls jobbigt eller tråkigt denna gång, för det är sista gången jag tvättar i denna allmänna tvättstuga!!! Nästa helg flyttar vi ju, vilket betyder, tvättstuga i lägenheten. Ääääntligen.!!
Dessutom har vi hunnit med att tapetserat lite i hallen (katterna har kloat ordentligt där). Så allt fix innan flytt börjar betas av, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar