måndag, februari 27, 2012

En tripp till Ikea.

Idag har jag och min vän Amanda varit i Västerås, på Ikea. Men självklart hann vi även avverka några butiker inne i köpcentret med. Lite av sakerna som fick följa med hem från Ikea var ett köksbord.. Jag sålde vårat förra precis i flytten, och har efter det bara fått tag på ett par stolar som jag är totalt förälskad i, men så behövde jag ju ett bord till dessa underbara stolar, så det är fixat nu. (Stolarna hittade jag på blocket i Onsdags och hämtade dom samma dag, i Eskilstuna). Bilder kommer självklart att komma..

Ljus i mängder - med doft och utan doft, en saftkanna, 3 tavlor, en duk, 4 leksaker till lisen som hon är tokig i, ett nytt tvättställ (det gamla är sönder), det var lite av sakerna som följde med därifrån.
Från en annan butik köpte jag en superfin vas, i den kommer våriga tulpaner passa perfekt. Imorgon laddar jag upp bilder på några inköp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar