tisdag, februari 07, 2012

lägenhetsvisning.

Godmorgon.
Igår gjorde jag inte mycket. Var bara hemma och tokslappade, tog ett långt bad och gick promenader med grisen.

Idag ska jag däremot plocka lite här hemma, dammsuga och torka golv, plugga, åkt in till veterinären i Katrineholm till klockan 15.
Klockan tolv kommer en kille och tittar på lägenheten. Det är en bekant, han har varit här hemma förut. Han verkar verkligen intresserad. Han sa igår när han ringde att jag skulle hålla lägenheten till honom, att ingen skulle få komma och kolla innan honom och han ringde igår klockan sex och kommer idag klockan tolv, haha! Sedan frågade han om vi kunde börja flytta på fredag och vara klara under helgen om han skulle få den (när jag sa att våran nya står tom och att vi vill här ifrån så fort som möjligt). Kanske inte sååå fort dock. Eftersom att alla dessa ändringar hos adressändring, vattenfall och tele2 behövs fixas först. Sedan vet jag inte hur hyresvärden/ar ställer sig till att man flyttar mitt i en månad. :S Men vi får helt enkelt se hur det går, han hade letat lägenhet länge, så nu hoppas jag att han vill ha våran och att han får den. Och att vi isåfall flyttar 1 mars. spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar