tisdag, februari 14, 2012

en fin helg.

I helgen hann vi med att träffa 4 fina par! Svärfar och BM, Natalie och Philip, Amanda och Rasmus och Mamma och pappa. (många och, haha) trevligt var det!
Direkt när Albin kom hem i Fredags åkte vi mot Katrineholm. För att hämta hem en transportbur till lilla lisan som jag köpt, som hon ska sitta i i bilen. Jag är så nöjd över köper. Superfin och perfekt storlek. När vi ändå var i Katrineholm tog vi en fika hemma hos svärfar och BM.
Väl hemma igen kom Philip och Natalie över till oss, vi åt varsin kebabtallrik och jag och den fina kvinnan delade även på en flaska vitt.

På Lördagen var jag över till mamma och pappa, tillbringade förmiddagen och eftermiddagen där. På kvällen åkte vi till de fina vännerna Rasmus och Amanda (och deras lilla Elsa). Det var första gången våra prinsessor fick träffas. Ett slagsmål, sedan busade och sov dom gott.

På söndagen låg jag och han jag bor med i soffan hela morgonen och in på förmiddagen. Vi fastnade framför en film. När den väl var klar åkte Albin till garaget och jag ned till Hammarvallen för att kolla systers match, dom vann. Efter det åkte jag med mor och far till ett par vänner, gratulerade mammas gudbarn och fikade gott fika :) Kvällen spenderades hemma. Vi (jag, han och lusen) hann även med en lång kvällspromenad i den bitande kylan.

Och igår, första dagen på veckan. Gick jag och lisan över till Amanda och Elsa, där var vi hela dagen. Till klockan fyra, då hämtade Albin oss, och vi åkte hem och gjorde middag. Sedan for Albin till garaget och jag hem till mor och far, sedan drog jag och mamma oss vidare till mormor. Och blev kvar där till tio. När jag kom hem kallade duschen och sedan sängen på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar