söndag, februari 05, 2012

söndagsgöra.

Puuh, dagen har gått i ett.
Har tvättat flera maskiner tvätt, rensat flera garderober på sånt som ska kastas vs på loppis. Nog finns det en hel del undangömt. Ååååh, jag längtar så tills flyttlassen börjar gå.

Jag har även diskat, gått promenad med grisen, lagat middag, bäddat rent i sängen, duschat Limone, och efter det kammat och kammat och åter kammat henne för att undvika tovor i hennes underbara päls.

Albin har varit i garaget hela dagen, han kom hem när jag sa att middagen började bli klar. Och efter maten tog vi en promenad upp till Ica och handlade lite bröd, juice, mjölk, frukt och grönt etc.
Nu sitter vi i soffan, och har precis fikat på semlor. Nu gottar vi oss med vindruvor. Jag funderar på att ta mig ett bad, men det får iallafall vänta tills Limone har vaknat (hon ligger på min mage och sover). Känns alldeles för taskigt att väcka henne, mammas gull.

Dagens middag.. Färsbiffar med pinjenötter och potatis.

2 kommentarer:

  1. Oj vad smarrigt det ser ut, potatisen blev ju bra.

    SvaraRadera
  2. MUMS! Det där ser ju inte det minsta gott ut, neeedå ;) Fin header gumman. Ha en bra dag!

    SvaraRadera