torsdag, januari 05, 2012

torsdag och långhelg.

Ja, veckan har gått i en rasande fart. Idag är det torsdag och i eftermiddag när min kärbo kommer hem är det långhelg. Det är så mysigt att ha honom hemma, med hans långa jul-ledighet från den 22-2 blev man bortskämd. :)

Jag har nyligen tagit en promenad med lisen och även dragit några varv med dammsugaren. Och nu sitter jag med en kopp te.
Om ett tag ska jag möta upp Anna, vi ska hämta ut en julklapp som vi fått från jobbet, bättre sent än aldrig, haha!

När vi ändå är uppe på byn behöver jag gå in på bokhandeln. Allt inslagningspapper är slut, och imorgon fyller min kärbo år. Dock vet jag vet att han skulle kunna ta emot sina presenter oinslagna, men det vill inte jag. Det ska vara inslaget, fint inslaget tillochmed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar