lördag, januari 28, 2012

fin lördag.

Idag började min morgon med en bilresa till Vagnhärad. Ihop med mor, far, syster och systers kille. Syster skulle spela innebandymatch. Matchen var såå kul att titta på, spännande och het. På slutet toppade tränarna laget för att det var så hett. (där var syster med). Man kan ju inte annat än att vara stolt över henne, superduktiga du. Hela laget briljerade.

Nu ligger jag hemma i soffan, med alla mina älsklingar. Ikväll är det Amazon, folk ska dit och dansa och dricka drinkar. Och jag ska inte dit, är inte det minsta sugen, det ska bli så skönt att krypa upp i soffan. Pensionärsvarning kanske, haha.
Jag har istället tänkt erbjuda mig att köra och hämta mor och far som är bortbjudna på middag till ett par vänner.

1 kommentar:

  1. Tack så mycket, det är dina fina djur med :) hur skulle man klara dagarna utan sina bebisar Malin??

    Jag förstår dig helt, man vill ju ha ngt mer stabilt och varaktigt.. Jadu, det här är en sjätte (och sista) terminen. Men det lutar mot att jag ska läsa ett år till och ta en magisterexamen i företagsekonomi.. Ngt jag dock är otaggad på just nu (såååå trött på pluggandet), men vet att det nog vore det bästa när man ändå har ångan uppe så att säga.. Men jag står som sagt lite i valet och kvalet, får se om jag energi kvar till att plugga på ytterligare en nivå :)

    Hoppas iaf du hittar ngt med schema, så man får lite trygghet.. Vikarierande i all ära, men alla människor behöver ngt mer fast!

    Hoppas du haft en bra helg sötnos! Kram

    SvaraRadera