torsdag, januari 05, 2012

en lista i väntan på Anna.

1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade? Albin
3. Hur lång är du? 167 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Jag kollar sällan på film, så jag minns inte.
5. Vem ringde du senast? Albin.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "yes :)" till Anna.
7. Vad är dagens planer? Träffa Anna, köpa inslagningspapper, slå in presenter.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa är mer rakt på sak, det behövs ibland. Men sms är nog oftast favoriten.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? I måndags, när hon fyllde år. Tänkte faktiskt på det när jag gick och la mig igår, det var länge sedan jag träffade mamma! hihi.
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa.
12. När vaknade du idag? Alldeles för sent.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Jag har alldeles för många favoritplatser för att kunna välja ut en.
15. Vilken plats föredrar du minst? Med rätt sällskap är ingen plats tråkig.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Utbildad undersköterska, jobbar, har barn, är gift, har ett stort gammalt hus, med stor tomt, många fina fruktträd och bärbuskar på den stora tomten, har såklart djur, tillochmed höns som är en dröm sedan länga tillbaka, ja. Om detta skulle jag kunna skriva en bok.
17. Vad skrämde dig som barn? Ormar (det gör det fortfarande) och att sova borta.
18. Vem fick dig att skratta senast? Anna.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Oftast en, ibland två.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, älskade södermanland.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, usch!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, mysiga knästrumpor.
26. Är du social? Ja, ibland lite för social, haha! Mig får man inte tyst på allt för lätt.
27. Vilken är din favoritglass? Choklad.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, slösa, skänka.
29. Tycker du om Kinamat? Ja.
30. Tycker du om kaffe? Nej.
31. Vad dricker du till frukost? Olika. Te, mjölk, Oboy, juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej jag vrider och vänder konstant.
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Nja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Albins mormor.
37. Vill du ha barn? Ja, det är en dröm.
38. Kan du några andra språk än svenska? Nej. Skulle kanske kunna göra mig förstådd på Engelska om jag var tvungen. Men språk är inte min starka sida.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jo.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, Inredning, loppisfynd och mycket mer.
42. Äger du dyra smycken? Ja.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Rostad smörgås.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag vet inte, känner flera roliga personer, så jag kan inte välja ut en.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett litet i pannan, jag gick in i en lampa. Har för mig att jag var helt uppe i att prata (som vanligt) och då har jag inte koll på mycket, haha.
47. Vad har du för ringsignal? "Marimba."
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja
49. Flirtar du mycket? Nej. Jag är väldigt skämtsam i mitt sätt, och gillar att prata och skratta. Folk brukar ta det som flört, men det är inte riktigt så det ligger till.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Ute i svampskogen.
51. Kan du byta olja på bilen? Nja, tveksamt. Jag har en karl till det ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag läser en just nu, " en gyllene bur" - Carmen Bin Ladin.
54. Läser du dagstidningen? Nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Ibland.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Jag minns inte, lyssnar sällan på radion. I bilen har jag skivor, och hemma är det spotify som gäller.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Svar till spelet "lika par leka bäst".
59. När var du i kyrkan senast? När en släkting konfirmerade sig.
60. Vilka personer utmanar du? Go for it dom som vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar