söndag, januari 01, 2012

1 januari 2012.

Första dagen på detta år börjar leda mot sitt slut. Kvällen igår var lyckad, vi drack goda hallon-drinkar, goda cider osv. Vi spelade sällskapsspel - "lika par leka bäst", skrattade och pratade. Klockan 00 gick vi ut på balkongen, skålade med bubbel och pussades och kramades.

Idag mådde jag dock inte allra bäst, ont i huvud och mage. Så dagen började på soffan för både mig och albin, framför tvn, under en filt. Skönt och mysigt, hela dagen har varit stillsam. Under förmiddagen var jag dock tvungen att diska alla glas, skölja ur burkar och flaskor och plocka reda på det stökiga vardagsrumsbordet!

Vi beställde pizza som mat, åkte hem till mor och far, slappade i deras soffa. Och kvällen avslutade vi hos svärmor, albin framför en film i hennes soffa, medans jag fick en helkroppsmassage.
Nu är vi hemma, och jag har precis kommit ut ur duschen. Var oljig efter massagen. Unnade mig själv ansiktspeeling och mask.
Denna dag har inte kunnat bli bättre faktiskt.

Lite rörigt... (fler bilder från kvällen kommer i ett eget inlägg imorgon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar