onsdag, januari 25, 2012

Nattskriverier.

På senare tid har jag haft svårare att sova. Så märkligt! Jag har aldrig haft minsta problem med sömnen under natten! Sovit bra hela natten, och inte vaknat en enda gång. Nu vaknar jag alltid minst en gång under natten. Klockan är nu 03.11. Jag vaknade vid 02, och kan inte somna om. Jag vaknar ungefär samma tid varje natt. Skumt!

Jaja, fortsätta försöka sova nu....

ps. Fick bra besked såhär mitt på natten när jag kollade min mail, klarade provet som jag gjorde förra veckan, tjihoo. Det flyter på nu.
Igår fick jag även veta av läraren att hon bestämt att vi ska "strunta" i min praktik, som skulle varat i fyra veckor. Hon tyckte det skulle bli kaka på kaka eftersom att jag jobbar med det redan, och kan såpass mycket. Så ett intyg från en arbetskamrat om vad jag kan och chefens underskrift var det som skulle räcka, glad tjej. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar