tisdag, januari 10, 2012

kort och gott.

Lite av det som hänt i mitt/vårt liv sedan senaste inlägget är.

- torsdagsmys - god middag, massa godis osv.
- firat Albin hela fredagen, jag bakade tårta, och tog fram finporslinet. Det kom massa fint främmande.
- mys hemma hos mor och far på lördagen, och på kvällen gick vi ut och åt på restaurang. Jag, Albin, mamma och pappa + svärfar m. sambo. Helt otrolig god mat. Kvällen var kanon. Mycket skratt.
- mys hos mor och far på Söndagen.
- jobbat 7-14 igår. Sedan blev jag bortskämd hela dagen. Somnade på soffan direkt när jag kom hem, vaknade av att min fina hade gjort middag. Sedan tog han disken medans jag kröp ned i ett bad, därefter slappade jag i soffan. Och på kvällen (klockan nio) gjorde jag en blåbärspaj som vi gottade oss med.
- idag har jag gått en långpromenad med Anna, 1 h 17 min. Skönt! Sedan tog vi en kopp te uppe hos henne, efter det har jag sprungit ned x antal gånger till tvättstugan - alltid lika kul att tvätta, or not. Nu ligger vi i soffan, han kollar på film och jag sitter här.
- imorgon är det föreläsning som gäller.!

jag har även anmält Li till en grundkurs på Flens Brukshundklubb. Spännande :) Ser fram emot att träna ihop med henne :) lilla vännen min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar