tisdag, januari 31, 2012

blommor till två fina kvinnor.

Idag känns det som om jag hunnit med mer än vanligt, men egentligen är det inte mycket alls. :S
Jag har besökt trädgår'n för att köpa tulpaner till två fina kvinnor. En bukett till mor. Jag hälsade på henne på jobbet. Så nu har hon vårfint på kontoret. Sedan besökte jag Amanda, även hon fick en bukett. Så nu har hon vårfint i sitt hem. Hon bjöd på fika och vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Sedan har jag även hunnit säga upp vår lägenhet. Och även haft en kille här som kollat på våran. Hoppas han vill ha den. Annars kanske det finns någon annan där ute son är sugen på en tvåa? Någon? :)

När jag kom hem ifrån Amanda skulle jag ha åkt till Katrineholm för att träffa en till fin vän. Men hon skrev ett sms om att hon kände sig dålig. Så vi bytte lite ord över telefonen istället, i en timme exakt. Och bestämde en dejt nästa vecka istället.
Därefter gjorde jag i ordning middagen. Och har precis smält den.

mycket i mitt liv känns mycket bra just nu! en lycklig jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar