fredag, april 08, 2011

Två dagar i rad.

Har jag umgåtts med Angelica och Amanda! I Onsdags tog vi en lunch och fika på Lager 157. Vi blev kvar där tills strax innan 16, då Ville skulle hämtas på dagis.! Därefter åkte jag hem till Flen för en arbetsintervju, som gick galant! Det kändes väldigt bra när jag gick därifrån, får svar om det blir något där i mitten av nästa vecka, spännande!

Efter lite middag hemma med A, åkte jag tillbaka till Angelica och Mika, då var även Jimmy och Amanda där. Gårdagen såg likadan ut, lunch och fika på Lager. På kvällen gjorde Mika i ordning middag, så vi åt ihop allihopa.! Trevligt trevligt.


Under dessa två dagar har jag på Lager inhandlat en beige/svart randig t-shirt till Albin, 2 par svarta leggings till mig och även två bastoppar till mig själv, i brun/grå och ljusrosa, långa som är utmärkta till leggings, "3kvartsärmade"..! Kom såklart undan med en billig peng.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar