torsdag, april 14, 2011

Gårdagen.

Jag hade fullt upp.. Gick upp skapligt, pysslade och donade är hemma, för att sedan ta en sväng upp på byn till djuraffären för att köpa hundfoder och sedan ett besök på banken för insättning av en väldigt massa mynt!

Därefter kom Julia och Lilly över, trevligt som vanligt och hundarna uppskattade träffen mycket tror jag! Li var iallfall trött som få under eftermiddagen/kvällen.
Klockan 15.30 drog jag min in till Katrineholm för en fika med rara Emelie, väldigt trevligt och tråkigt att jag inte kunde stanna längre än vad jag gjorde. Men vi hann iallfall med att både fika och gå en liten liten sväng inne på Hm. Nästa gång hoppas jag på ett längre möte.
Klockan 17.30 bar det av till Nyköping för en Oriflame Katalogs träff. Ihop med Albins plastmor, och det är så extremt kul och trevligt varje gång! Och denna katalogen som är nu, är en personlig favorit hos mig själv, så vaarm katalog. :) Har redan beställt en parfym ur den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar