måndag, april 11, 2011

Bästa dagen på länge!

Jag bara älskar dagar då jag hinner med massor av det som jag tycker om! Jag började dagen med att skriva ett sms till mamma, med frågan om när vi ska åka till Ekenäs. Och fick det svaret som jag önskat, idag?. Så vi åkte dit runt 12.00 och köpte på oss finfina blommor som pärlhyacinter, penseer, krokusar och påskliljor. Väl hemma så planterade vi och det var lika kul det! Och fint blev det.


Kl 14.00 kom min sambo och hämtade mig hos mor och far för att köra mig till Malmköping, hem till fina Natalie. Där det var ljusparty, hur mysiga och trevliga är inte sådanna.. Blev 546 kronor fattigare, men oj så ljuvligt det kommer dofta hemma.! Min favoritdoft honungsmelon hade kommit tillbaka nu, u n d e r b a r t !


Strax efter 16.00 var vi hemma hos mor och far igen, där det bjöds på god middag! Pasta gratäng m. kyckling och soltorkade tomater. Och vitlöksbröd.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar honungsmelon och köpte också på mig det :D

    SvaraRadera
  2. Det är så härligt med vårblommor :) Har också planterat här hemma. Längtar tills man kan sätta ut pelargoner <3.

    Mums va gott det lät med pastagratägen. Har du nått recept på det så jag kan provlaga hemma? :) Behöver all inspiration jag kan få, hihi.
    Kram Anna

    SvaraRadera