onsdag, april 20, 2011

Oriflameprodukter.

Ja, solen börjar steka på ordentligt nu. Mina kära promenadvänner hade solat igår och idag visar Hanna bröst och ben och är illröd. Har alltså bränt sig. Vilket inte är speciellt skönt. Därför passar jag på att visa upp dessa produkter. Det är ju alltså Oriflameprodukter, väldigt bra och prisvärda.
Just dessa som jag har tagit kort på tänkte jag skrive en rad om.

Från vänster på båda bilderna.

Solskydd. 150 ml i alla "gula", 99 kr st.
1. Snabbsorberande. spray (6 low)
2. Genomskinlig formula. spray (10 low)
3. Snabbt och enkelt solskydd. spray (15 medium)

After sun. 200 ml i alla "blåa", 89 kr st.
1. Vårdar intensivt efter en lång dag i solen. (Balm)
2. Skimrande formula. (Lotion)
3. Svalkar och lindrar. (Lotion)


Varför ska jag använda solskydd?
Alla Sol-produkter skyddar mot UVA-strålning. UVA strålning penetrerar huden på djupet och gör så att huden får rynkor och åldras i förtid.

Varför ska jag använda after sun?
Huden torkar ut efter en lång dag i solen. After sun produkterna lindrar, återfuktar och återställer hud som varit i solen. Genom att återställa hudens fuktbalans hjälper du även till att förlänga din solbränna.

Det finns även fler SOL-produkter i Oriflames sortiment, för mer känslig hud, högre solskyddsfaktor (upp till 50), speciellt solskydd för barn etc.

Jag finns på mail, facebook och här som vanligt om någon skulle vara intresserad av produkterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar