måndag, april 04, 2011

Jag..

Som jag skrev är jag tillbaka, men denna gång på ett annat sätt kanske!.. Jag har tänkt mig något som. . i huvudet vet jag precis vad jag har tänkt! Men får inte riktigt smak på hur jag ska skriva det.. Jag kanske inte kommer skriva om vad jag exakt gör under mina dagar, eller så kommer jag det också.. Jag kommer skriva om tips, min inredning, mina loppisfynd jag gör, visa vad jag gör i garaget med mina möbler (loppisfynden), visa vad jag ätit till middag och skriva ut recept om det skulle fresta någon.. Skriva om mina framtidsdrömmar - det vita stora huset strax utanför Flen - att jag vill ha mina höns som jag ofta dagdrömmer om - att jag vill ha gamla möbler som jag själv rustat upp lite, att det ska vara slitet och vitt, högt till tak och många fina vaser med fina blommor i, en stor trädgård med slitna utemöbler och många rosenbuskar. Ja, det finns många detaljrika drömmar om det ena och det andra! Det är jag, det är mig och mina drömmar och om det jag har en kärlek till det ska handla om! På en vuxnare nivå.. Tror ni det blir bra, jag hoppas det!. Bara headern tycker jag säger en del, mina bilder, tagna i mitt hem, det vita, det fina. . .

1 kommentar: