måndag, maj 06, 2013

Igår och idag.

Igår tillbringade vi största delen av dagen hemma hos mamma och pappa. Men lite var vi hemma, vi åkte hem för att göra middag, vilket blev hembakad pizza. Väl hemma somnade vi båda två också.. Lite eftermiddagsvila är ju inte fel ;-)
På kvällen åkte vi tillbaka till mor och far, grillade korv på kvällskvisten och kollade sedan på hockeyn.

Idag har jag inte gjort många knop.. Bara varit hemma och inne.. (förutom en kort kissrunda med li).
Måste erkänna att man blir nästan lite deprimerad när man bara ligger inne. Men vad göra?
Längre promenader klarar inte min kropp av längre :-/
Och så mycket annat finns det ju inte att göra.. Att bara sitta still på balkongen är omöjligt för mig, det kryper i benen och fingrarna efter bara en kvart.
Tänk om man hade ett hus! Med tomt.. Det vore så underbart.
Att vara ute och fixa och dona på tomten med allt möjligt.. Jag längtar så mycket tills den dagen kommer.. Och just fina soliga dagar som idag längtar jag som allra mest!

Igårkväll fick vi gulligt besök när vi var hemma hos m&p. :-)
Lisan var dock lite avvaktande, hon tyckte nog besökaren var lite otäck..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar