fredag, maj 03, 2013

En alldeles perfekt dag.

Idag har jag än så länge haft en alldeles perfekt dag.
Vaknade tidigt och gick direkt upp och började tvätta vardagsrumsfönster. Allihopa, både på insida, utsida och emellan. Så skönt, nu ser man ut igen..
När jag var klar med det hoppade jag in i duschen. Därefter fick sig mina ögonbryn en omgång.. Äntligen är dom fina igen, hade skjutit upp även det alldeles för länge, men nu är det gjort!
Nyduschad och i ordning gjord gick jag och Li över till Linnea och Anna.
Jag tog med mig hembakat dit så vi fikade, pratade, dom kände och klämde på magen och så målade vi naglarna vårfina..

Kl tolv åkte jag och Amanda in till stan. Jag behövde köpa innerkuddar till mina kuddfodral som jag beställde förra veckan och som kom med posten för några dagar sedan.
Väl i stan passade vi på att luncha. Utomhus såklart, älskade vår!

Nu är jag hemma igen. Har piffat upp soffan med kuddarna. Det blev SÅ fint!
Och vikt kläder från de tre maskinerna med tvätt som jag sysselsatte mig med att tvätta igår och nu ligger jag i sängen och vilar lite, i väntan på att min fina ska komma hem och ta helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar