lördag, maj 04, 2013

Blablabla...

När Albin kom hem igår tvättade jag köksfönstret också, kändes lika bra. Nu är alla fönster tvättade..
Vi åkte sedan och handlade. Och lämnade Li hos mamma och pappa.
Kvällen tillbringade vi med vänner. Vi blev bjudna på god mat och god efterrätt.
En mycket trevlig kväll.
Medan vi satt och åt fick jag ett meddelande från mamma om att lisan skulle sova där. Det bestämde tydligen mamma själv, haha!
Så så fick det bli, jag måste ju dela med mig av prinsessan ibland..

Så nu ligger jag här hemma och väntar på att min älskade hund ska komma hem. Mina föräldrar skulle lämna tillbaka henne kl tio, innan dom skulle ut på golfbanan.
Så snart blir det mys med snuttan. :-)
Albin är iväg och jobbar, hoppas han också kommer hem snart, så vi tillsammans kan kicka igång den här lördagen.

En bild på den underbart goda ananaspajen som vi blev bjudna på igår, namnam!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar