onsdag, maj 08, 2013

Härliga solen.

Idag har jag nästan legat ute på balkongen hela dagen, med lite avbrott då och då. Solen stekte verkligen så ibland var man tvungen att göra lite annat. 
Jag tog ut lisans bädd och la bredvid mig. Så hon gjorde mig sällskap hela tiden, gud vad hon njuter i solen, och i skuggan med efter ett tag när det blir lite väl varmt.
Så där låg vi och hade det bra.
När vi solat klart blev det en underbart skön dusch för min del, lisan slocknade i soffan.
Efter det tog jag tag i disken och började med middagen. Lax och ris blev det idag.
När vi ätit klart gick Albin och tränade, och jag la mig och vilade en liten stund. Men snart var jag uppe på benen igen för att baka en smulpaj, med hallon. 
Den tänkte jag ta med mig ikväll hem till mor och far och bjuda familjen på när vi ska kolla på hockeyn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar