torsdag, maj 02, 2013

1 maj.

Albin började sin "lediga" dag med att jobba, kl 07 åkte han, och vid 11 var han hemma igen.
Då åkte vi till Katrineholm, till svärfar och BM.
Vi fikade ute i solen, åt hämtmat och hade det gott.
Vid 17 åkte vi hem mot Flen, till mamma och pappa. Där bjöds det med på fika, mamma hade bakat en äppelpaj.

När klockan slog 19 lämnade vi kvar lisan hos m&p och åkte vidare.
Min fina släppte av mig hemma hos Sabina, vi hade bestämt att ses över en kvällsfika, där blev det dock lite nyttigare fika, vattenmelon, mums!
Vi satt och pratade och skrattade oavbrutet (som vanligt) tills Albin tränat klart och hämtat upp Li, och stod utanför Sabina för att plocka upp mig. Då var klockan 22.

Jag och Sabina har jämt så roligt ihop, en så fin vän det där! Man får en sådan energi från damen! <3
Så jag somnade sedan gott med ett leende på läpparna rätt snart efter att vi kommit hem..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar