onsdag, juni 01, 2011

Underbara älskade mamma ♥



Det blev inte korv med bröd till middag idag. Utan mamma ringde och frågade om jag ville ha Thaimat, vilket jag självklart ville, det är ju så otroligt gott. Albin ville inte ha så han åkte och fixade massa bilärenden efter jobbet och jag tog bilen till mor istället. Så det blev god middag på altanen, endast jag och mamma ♥ . Mysigt.


Sedan tillbringade vi en bra stund i butiken. Jag fick 4 plagg, så snällt. En svart tunika, ett par byxor, en väst och ett par leggings. :)


Efter det åkte vi och hämtade hem kära syster, då tankade även mamma vår bil. Hon är så snäll och givmild min mamma ♥


Dagen med henne har varit mycket mysig. Jag gillar ensamtid med henne.


Nu ska jag avsluta här, och hoppa i säng. Imorgon när de flesta är lediga jobbar jag, 08.30 - 16.00!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar