måndag, juni 20, 2011

Helgen.

Fredagen bjöd på en stillsam dag hemma, och senare mot kvällen gick jag över till Denice! Dit även Hanna och Sabina kom. Vi skulle ta det lungt och bara umgås. Men istället slutade det med att alkoholen kom med in i bilden, och lite mer folk. Och jag var inte hemma förrän klockan 03. Glad, och lagom rund om fötterna! Och hade dessutom träningsvärk i armar och ben av all galen dans, (rätt jävla ovältränad jag är).

Dagen därpå var det jobb för både min och Albins del. Han 06-12.00 och jag 15 - 22.15. På kvällen efter att jag slutade kom Natalie och Philip ♥ över. Vi landade i sofforna med te, kaffe och bullar. : ) Myyysigt.

På Söndagsmorgonen fick jag ett sms av mamma. "Kan jag få ha Li idag?". Självklart fick hon låna Lisen, så hon kom och hämtade henne, jag följde även med hem till mor. Medans Albin åkte till garaget. Senare åkte vi till Willys och handlade. Och jag avslutade kvällen inne hos Sabina, ihop med henne, Denice & Anna. Med morotsstavar, gurkstavar, tsatsiki, chips, melon, bröd och 2 olika dipper. Mycket gott, och mycket trevligt.

Idag sov jag länge, och gick fortfarande i morgonrock när Albin kom hem (han slutade tidigt idag, klockan 12.00 istället för 15.00. Så vi har tokchillat hela dagen, slumrat framför tvn båda två, ätit goda pannkakor, diskat, plockat här hemma osv. Nu ligger vi i varsin soffa igen. Såå skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar